Long time no see

Nu skulle man ju faktiskt kunna säga att det var längesen jag skrev något här, vad har hänt sen sist.... har man facebook så vet man.
Är tillsammans med min flickvän sen ett och ett halvt år ca (folk trodde att jag bara skulle bli en övergångskille=D)
har även en bonusdotter på 2,5år
samt mina två grabbar.
ja jag tänker ju inte skriva allt som hänt, för det har hänt sjuukt mycket sen jag skrev här sist, bla har jag bytt lur ett gäng ggr sen sist =)
nu har jag en htc sensation men har planer på att uppgradera mig till en samsung galaxy note.
Den 26/4 - 2012 blev en stor dag då jag tog min examen som Undersköterska, utbildningen var egentligen på ett år men jag läste den på 8 månader =) och jag blev även ambassadör på skolan.
En superb klass som jag kommer ha med mig i minnet.
det var allt jag orkade skriva den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0