Attacksomna?

vaknade 7 idag och barnen sov, strax efter ringer grannen smått desperat efter cig :)
så jag klev upp och gick ut och rökte med grannen,
vet sj hur sjukt suget kan vara när man inte har några cig.
sen blev det frukost till kidsen påklädning och sen ner på dagis,
vi tänkte först gå, men det regnade och blåste halv storm så det blev
till att sparka igång härken ist,
lämnade barnen på dagis och det gick bra, ingen av dem som var ledsen lr på dåligt humör

åkte hem och åt frukost, och tänkte börja städa, men då blev det smallville
på tv så jag tänkte kolla klart på det, en halvtimme senare slocknade jag, och vaknade inte förrän 13,30
drygt med tanke på att barnen ska hämtas 14 på dagis.

imorrn är jag uppbokad på ett målerijobb i Lit, tycker det är skitkul att
måla, hade det inte varit en massa annat tråkigt med måleri så hade jag satsat på att
bli målare, men det är ju bara målandet som jag tycker är roligt liksom,
tapetsering och sånt trams tycker jag inte om.

   

Kommentarer
Postat av: minimalin - lost in Uppsala

din kropp behövde nog sova

2009-05-13 @ 19:09:06
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0