Helgen

jahopp så har helgen flytit förbi oxå då,
har haft mycket att göra i helgen men det har varit kul.

jobbade kväll på fredagen, sen for jag til tony och
fick några byxor av honom som han inte skulle ha med sig när han flyttar,

och på lördagen så bogserade vi upp en bil till föllinge
och det är så tråkigt att bogsera, men det gick bra,
tydligen så ska man inte bogsera i 130km/h verkar inte
bra för bromsarna på bilen bakom, WTF trodde japanerna kunde bygga rejäla bromsar =)

sen på lördag eftermiddag åkte jag till lit och grillade
barnen hade åkt med farfar i förväg med buss,
hyfsat väder (hade kunnat varit bättre)
mycket roliga och gamla vänner
och jäkligt gott kött, kvällen bjöd dessutom på en del festliga inslag från
barnens sida, först välte bordet så att Kevin och F fick en
massa mat ,saft och ketchup över sig, hahaha

lite senare var det  Rivers och T´s tur samma sak, bordet välte och de dränktes i mat
fan att luren var på rep för det var kodakmoments.

söndagen började vi med att gå ner med hunden till älven
så hon fick bada, men hon tyckte det var roligare att simma

sen gick vi och hälsade på D i hans nya hus, riktigt sjysst kåk
drack några koppar java sen drog vi till lekparken med kidsen
så de fick rasa av sig lite
sen for vi till lugnvik och hämtade lite stereogrejer som T inte skulle ha kvar, jäkligt nice, nu saknar jag ingenting i billjudsväg, nu väntar jag bara på finare väder och ledig dag så jag kan montera in det

slutligen for vi till ToD
och firade T som fyllde rynkålder ;)
jäkligt gott fika även kaffet trots att det var lite väl ljust hahaha
vi hade trevlig stund även där, mycket folk i en lite lägenhet bara =)

sen gick jag och barnen hem och jag läste saga för barnen,
 men blev tvärdålig senare på kvällen, vet inte vad det var, men mådde skitilla
det lugnade sig några timmar senare tack och lov


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en mysig dag :)

2009-05-11 @ 20:03:15
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHA.... snyggt med bordet då, hahaha

2009-05-12 @ 07:44:27
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0