bla bla bla

är toktrött idag,
kom upp i tid i morse, väckte barnen, river vaknade hyfsat lätt,
han är den morgonpigga av oss i familjen.
Kevin däremot var trött och lite halvsur. han klev upp typ kvart över 6 och vi åker ner på dagis
halv 7, det var däremot inget krångel med nån av dem när vi väl kom ner på dagis,
de gav mig varsin kram och vinkade adjö

for på jobbet, och mitt på e14 så stannade trafiken upp, det gick 50 på E14
kom dock i tid ändå till jobbet, dock inte trafikens förtjänst

fick hjälpa sjukgymnasten på jobbet att koppla in ett nintendo wii
och efter installationen så provkörde vi spelet,
det blev bowling, fan vad kul det var,
dock förlorade jag med 130 mot 150poäng, fasen oxå.

efter jobbet åkte jag på coop och skulle handla katt och hundmat,
ställer mig i en kassa med lång kö, men får en känsla i magen att det var fel kö.
och mycket riktigt, i "min kassa" satt det en nybörjare och sen blev det någe strul med
familjen frmför mig, deras kort funkade inte så deras dotter fick springa iväg
till bankomaten och hämta ut pengar, det tog en jäkla tid, tänkte byta kassa,
men då hade det kommit sjukt mycket mer folk, så det var bara bita sig i
läppen och härda ut.

kommer på dagis, då berättar en fröken att Kevin har varit sur och arg hela dagen nästan
och bråkat med personalen,
men efter ett samtal med kevin så visade det sig att 80procent av hans "bråk" var missförstånd
bla så sa de att kevin hade hållit på att byggt en koja som han rev ner hela tiden
men kevin sa att den blåste ner, och då blev han sur,

sen blev det korv och mos till middag, hade ingen inspiration till nåt mer
och vi åt glass till efterätt

gick ut en sväng och blossade när jag kommer in igen och ska borsta
 tänderna på grabbarna så sitter river och sover i soffan...
snacka om att inte orka hela vägen =)
borstade tänderna på dom och nu sover de sött,

nu sitter jag och väntar på att jag ska åka till flygplatsen och hämta några polers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0