Resan

Dax att uppdatera igen,
har haft mycket att göra och har inte haft tid lr ork med burken,
 vad har hänt sen sist då?

Bla åkte jag och tre arbetspolare med cinderella (finlandsfärja)
och det var en upplevelse utöver det vanliga
tror aldrig jag druckit så mycket alkohol så mycket och länge och
haft så jäkla kul

träffade massa roliga människor
vi försökte hitta kamerateamet som spelar in färjan 2
men vi såg bara en skymt av dom en enda gång under kvällen
fan vi som tänkte hitta på nåt busigt, och baren håkan var ledig
den enda kvällen vi åkte, haha inte för att jag brydde mig direkt,
men tror tjejerna ville ha nåt att titta på :)

har bilder från resan som jag tänkte lägga upp, men det får
ev bli vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0