oxå en ruggigt bra låt



Jag satt häromdagen och läste min tidning  en dag som så många förut. 
O jag tänkte på alla dom drömmar man drömt som en efter en har tagit slut




Då såg jag en bild av en flicka med en skadskjuten kråka i famn hon springer
iväg genom skogen så fort som hon någonsin kan Och hon springer med
fladdrande lockar hon springer på taniga ben o hon bönar och ber och hon hoppas
och tror att det inte ska vara för sent Flickan är liten och hennes hår är
så ljust o hennes kind är så flämtande röd kråkan är klumpig och kraxande
svart om en stund är den alldeles död Men flickan, hon springer för livet hos
en skadskjuten fågel i famn hon springer mot trygghet och värme för det
som är riktigt och sant O hon springer med tindrande ögon hon springer
på taniga ben för hon vet att det är sant, det som pappa har sagt att finns
det liv är det aldrig för sent

O jag började darra i vånda och nöd jag skakade av rädsla och skräck
för jag visste ju alldeles tydligt och klart att det var bilden av mig som
jag sett För mitt hopp är en skadsjuten kråka och jag är ett springande
barn som tror det finns någon som kan
hjälpa mig än som tror det finns nån som har svar
O jag springer med bultande hjärta jag springer på taniga ben

O jag bönar och ber, fast jag egentligen vet att det redan är alldeles för sent

Kommentarer
Postat av: camela

Jock har också fått fågelinfluensan.. bara Mari kvar nu, haha

2009-05-29 @ 13:55:40
URL: http://vamilla.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, den e riktigt bra!!! Trodde inte du lyssnade på sån musik... Trodde du va en sån dära hipp hoppare... ler

2009-05-30 @ 15:54:52
URL: http://evaz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0