Onsdag?

var ner på stan idag och fixade lite med papper och sånt, träffade några polers på stan
och tog en fika med dom och strosade runt på stan och kollade skor och kläder
riktigt jäkla trevligt, med fint väder och sjysst folk som jag trivs med,

på vägen hem satt jag och sjöng för mig själv i bilen med stereon på hög volym,
då ringer en kompis och säger åt mig att sluta sjunga i bilen, hahaha
hon hade mött mig i sin bil och sett hur jag sjungit för full hals,
haha inte direkt vad man räknat med när man sitter och kör bil.

hämtade barnen och åkte iväg och handlade mat,
det börjar bli riktigt kul att ha med grabbarna på affären,
de hjälper till och ger förslag på mat man kan äta/handla

åkte hem och lekte ute med barnen

Fick även besök av världens bästa Lina, kul att träffa henne igen,
händer inte allt för ofta, men det hann iaf bli några koppar kaffe,
även DoT var här, så det blev en riktigt trevlig eftermiddag

senare under eftermiddagen så hade River rymt från gården,
Kevin var duktig och stannade kvar.

nu sover killarna, och jag väntar på att greys anatomy ska börja,
sen blir det att försöka lägga sig i tid (har jag sagt varje kväll nu, men det sker aldrig)
för imorgon jobbar jag 7-16 pass




Kommentarer
Postat av: Malin

fin bild ;)

2009-05-06 @ 22:05:03
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0