mår jäkligt bra idag!

AAh har nyss ätit pizza med barnen, nu sitter de och tittar på bompa
själv drönar man en stund vid burken
vädret e tokskönt idag, jobbade med ledsagning idag så man fick ju lite soltid =)

har egentligen en massa att skriva om men det blir ju aldrig av,
jag har kommit fram till att jag är en periodare när det gäller blogg,
ibland har jag mycket tid att sitta ibland orkar jag inte och ibland vill jag bara inte.

planer för kvällen... hmm har inte tänkt så långt
har handlat lite och jobbat,
 nån som har nån rolig ide´vad man kan hitta på när barnen är hemma?

        

Kommentarer
Postat av: malin - lost in Uppsala

Kul att höra att du mår bra! :)

2009-05-26 @ 17:34:39
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0