Helgen

Nu i veckan som var har jag jobbat 6dagars, och lekt så mycket jag hunnit med barnen
hela veckan,
i torsdags så hjälpte jag en polare att flytta till lit (förstår inte hur man frivilligt flyttar dit ;)   )

efter att jag var klar så åkte vi till några kompisar som bor där
och gick på majbrasan i lit
det blev en riktigt trevlig kväll, och barnen njöt.

i helgen kom en en bra vän med hennes dotter och hälsade på DoT
och de bor ju nära så vi var och lekte med hennes dotter hela helgen
Kevin och River tycker jättemycket om henne och alla tre kommer
överens så bra.
lite trist att jag jobbade så mycket i helgen dock, hade varit roligare
att umgåtts hela helgen.
Men helgen har varit helt suverän.

tack för helgen alla som var med, det måste göras om fler gånger, när jag inte jobbar så mycket =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

=)

Kan inte mer än att hålla med på alla punkter!!!



Tack för i helgen !



2009-05-04 @ 21:32:55
Postat av: DoT

DVD

2009-05-04 @ 23:13:39
Postat av: Anna

Inget fel på Lit

2009-05-05 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0