Glömde berätta ...



SE K850i

Glömde berätta att min mobil
är inne på service för 4e gången,
så nu har jag reklamerat den och får förhoppningsvis en helt ny
modell, och om så blir fallet så får jag en SE C902, min gamla är en SE K850
är så less på K850n, det är en fin telefon men den funkar ju skit

alla sorters fel man kan ha i en mobiltelefon har den modellen,
och det är inte jag som lyckats fått tag i ett måndags exemplar,
det är flera som ägt lr äger en sån lur som bara haft strul med den

Bara att hoppas att C902an kommer vara en mer stabil lur
Är det någon som har en sån som kan svara på om den är bra?



SE C902

Kommentarer
Postat av: Angel

Köp nokia ;)

2009-05-04 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0