gårdag

igår  körde jag ner barnen på dagis som vanligt, och åkte sen till lit
för att måla ett rum i en villa, men först var det ett jäkla stök,
lister skulle plockas bort, hyllor som satt skruvade i väggen skulle tas ner
och en stor hylla som var blockspikad i väggen skulle vi riva,
och den tog det mesta av tiden, men efter mycket om och mycket men
så blev det dax, då var det en halvtimme kvar innan jag skulle åka hem
för att hämta barnen.

hämtade barnen halv 5 på eftermiddagen,
åkte till bror och drack en kopp java
lånade trimmern, gick hem och lagade mat,
 nu har pojkarna punkfrisyr en kort tuppkam,
jag tyckte det blev snyggt och pojkarna blev
nöjda, klippte även mig själv fast utan tuppkam.

idag är det dags för Kevins första inskolningsdag på sin skola,
till hösten börjar han ettan, storkillen, faen vad tiden flyger iväg,
det var ju inte länge sen vi kom hem från bb med honom, lr jo över 6 år sen men ändå

 i eftermiddag ska jag upp till lit igen och fortsätta måla det som inte blev klart igår
är barnledig ikväll så då har jag mer tid på mig.



Kommentarer
Postat av: malin - lost in Uppsala

mmm tiden går fort...



fan du skulle haft tuppkam du med :P

2009-05-14 @ 18:53:03
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Lina

Värsta långa inläggen du skrivit, niiiice =) Kul att läsa om vad ni har för er!

2009-05-14 @ 21:42:03
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Therese

uppdaterarn!!.se

2009-05-25 @ 07:29:56
URL: http://fjuttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0