dadidadida

FIck ett infall att göra lite annorlunda middag idag,
jag tillagade spaghetti och broccoli med
bacon och qournkyckling (fanns inge glasbitar i ) med soja och kryddor.
det blev riktigt gott och barnen tyckte oxå det, River var dock inte alltför
förtjust i quornkycklingen men Kevin åt en portion till.

Jag var som sagt in till psykologen idag ang talet åt River, och de vill öka
insatserna åt river, som det verkar så ska han få en remiss till rehab + fortsättning hos logoped
för vidare undersökningar, så det kommer bli ett gäng xtramöten man ska gå på
men det kandet vara värt för att talet ska komma igång på riktigt,

Städningen har dock fått vänta lite, fick besök av ett gäng
trevliga polare som det var länge sen man såg.
nu till kvällen tror jag att jag ska sätta mig och slappna av med lite gta4.




Kommentarer
Postat av: ing ing

men den den bästa har ju inte komma än hehehe men du e ju inge fiiiin på bilden precis asg

2009-05-05 @ 19:50:56
Postat av: lisa

GTA FTW! :D

2009-05-05 @ 23:08:48
URL: http://ttruuueslife.blogg.se/
Postat av: Angel

Ska det se ut som du jobbar va?

2009-05-05 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0