Några dagar i korthet

Ska snart iväg och jobba kväll, känns som det kommer bli en dryg dag på jobbet
känner mig inte riktigt pepp för att jobba =/
men det e iofs bara 7 timmar tills jag slutar

jag var ut med arbetskamraterna i torsdags och spelade bowling,

det blev inget höjdarresultat men jag hade roligt, har jäkligt bra och roliga

arbetskamrater.

var nykter hela kvällen eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter

så det blev ingen krogrunda efteråt som de flesta drog iväg på.


fredagen så blev det jobb sen hände det typ ine så mycket mer.


jobbade 7-21 pass på lördagen och var så jäkla trött,

min katt löper och mjålar hela nätterna så jag fick ju måttligt störd nattsömn

och på lördagkväll efter jobbet så for ja ghem och ducshade och for iväg på fest

det var mycket roligt folk på festen, men de i kombination verkade inte vara någon större hit

det blev en jäkla massa bråk, en vägg gick sönder ett bord fick skivan spräckt

folk blev utkastade med mera,

hände lite mer saker oxå som jag av integritetsskäl väljer att inte publicera på

en öppen blogg, lr ja jag säger inget om det överhuvudtaget. jag var dock inte inblandad


på söndagen hade jag rejäl huvudvärk, åkte bort till J och skulle hämta bilen, drack kaffe och

blev bjuden på tacopaj *gott*

åkte hem och kom i säng kl 22 och det händer ju inte varje dag =)


måndagen  jobbade jag 7-21 pass igen for till l-vik och hälsade på morsan

som var lite nervös för hon ska börja på mitt jobb, happ då var det slut på lugnet på lövberga då (hahaha)


Idag tisdag så hämtade jag barnen, synd bara att jag hinner träffa de så kort stund innan

jag ska åka och jobba, men jag e ledig imorrn så vi får hitta på nåt skoj då=)


är fortfarande less på min katt som löper, låt mig få sova ba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0