kallt är det ute, varmare är det inne

Kollar min statisktik och ser att jag dagligen har ca 9-10 läsare av bloggen fast jag inte skrivit nåt intressant =)
det känns rätt bra...på nåt vis

vad ghar hänt på sistone då? tja ganska mycket ändå, kommer inte skriva om allt här men ändå, var på en jättetrevlig fest igår efter jobbet, mycket trevliga människor och alkoholintag, hade inte druckit på typ 3-4 månader

har jobbat ganska mycket nu i helgen, men jag klagar inte, ju mer jobb desto bättre =)

har även köpt en ny bil som kopplingen visade sig vara trasig på (bittert)
men men,bilen i sig är ju värd att kosta på,
så den får bli stående tills jag har råd att köpa ny koppling till den.

Funderar snart på att raka min hund, käns fan som hon fäller jämt,
man dammsuger som en dåre men det syns inte
för det är fan hundhår överallt ändå.

måste sanrt fixa till min hall oxå, men jag vet inte om jag ska måla den eller tapetsera den
men väggarna ser förjävliga ut så nåt måste ju göras,
jag kan iofs inte tapetsera men måla det kan jag, tror lila skulle bli snyggt i hallen.

datorn e trasig oxå, vet inte vad det är som är fel,
men den  startar om sig ca 5-7ggr per dag om
den bara står och man inte gör nåt med den,
nu ikväll fick jag en chock för då var den igång ca6 timmar i ett streck

imorrn kommer barnen  hem igen, ska bli kul,
så fort vädret blir lite varmare så ska vi ut och åka lite skridskor,
Kevin fick nya skridskor av mig i födelsedagspresent,
han fyllde ju nyss 6 år, storkillen.
tiden går fort, tycker inte det känns som längesen som man kom hem från bb med honom =)
och till hösten så är det skoldax, stort steg för lilleman;)
och River blir snart 5 år, kommer bli lite spännande att se
hur han kommer klara av separationen från Kevin till hösten
dom har ju alltid varit med varann sen River började på dagis.

tackar även mina jättetrevliga grannar som lånar ut sin bil till mig nu när jag står utan =)
Stort tack C och K

nu är det säkert fullt av särskrivningar och eventuella felstavningar i den här testen, men jag orkar inte redigera
folk dör inte om det står lite fel, de får bara jobbigare att läsa.

men nu har jag inget mer som jag orkar eller vill skriva om idag,
så jag säger tack och godnatt ha en trevlig natt flickor och pojkar.




Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kan tapetsera ;o) Jag e grym på det... ;o)

2009-02-02 @ 08:14:42
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Lina

Men.. Jag kan komma o tapetsera hos dig ;o)

2009-02-02 @ 16:18:18
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Bempa

De e lugge jag kan också hjälpa dig att tapetsera hallen.. och resten av lägenheten.. de skulle ju behövas :P.. och bilen ska jag också hjälpa dig med ditt svin.. tack för att du håller mig sysselsatt =).. hehe ja det var riktigt roligt på den festen ( jag säger grattis till festvärdinnan) synd bara att jag inte kunde dricka som alla andra men jag hade nog lika roligt ändå.. fulast var ändå gummans väggnock :P..

2009-02-02 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0