Living my life

Igår var en helskön dag
först storhandlade jag (dock mindre kul)
sen hämtade jag barnen på dagis och drog hem för att laga käk, blev sugen på
våfflor, Kevin ville hjälpa mig och kul hade vi, River ville dock leka med sina bilar
Kevin knäckte ägg och jag öppnade dom, jag måttade och Kevin hällde ner alla
ingredienser i en bunke, det enda han inte fick röra var det smälta smöret,
han rörde även nästan ihop allt oxå, fast han tyckte det blev lite tungt mot
slutet.

sen hann vi leka och busa en stund medans vi väntade på att smeten skulle dra lite
gräddade ca 70-80 våfflor (puh)
men det var helt klart uppskattad mat av barnen, River åt 5 våfflor och Kevin åt 4 st
sen blev det bad, tandborstning och hela kvällsproceduren och sen somnade de typ 19:15

Imorse var det tidig morgon, och barnen var hur trötta som helst
körde ner barnen på dagis, sen bar det iväg på jobbet
hämtade barnen ca 16:20 och for till DoT och hälsade på
drack ingen kopp kaffe :(   (snåla jävlar ;)  )
stannade där ca 25min sen gick vi hem och lagade mat
vi gjorde ravioli, det går snabbt att laga och är gott,
efter det blev det lite tvtittande och kvällsfika och River tokslocknade ca 5 min efter maten
med fikat i handen ;)
sen var det dax för kvällsproceduren igen och läggdax,

imorrn är det dax för logoped, ska bli intressant för river har lärt sig några nya ord
sen om vädret tillåter tror jag vi ska ut och åka lite skridskor, eventuellt åka ner i badhusparken
jag tror det öppnar imorrn.

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en bra kille du, alla pappor borde få en lektion hos dej !!



Kram Camilla

2009-02-05 @ 20:51:30
Postat av: Bempo

Lägg in filmen på när kevin gör våffelsmet FFS

2009-02-05 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0