Snart är det dax att köpa koppling till bilen, får se om jag hinner till veckan.
skottade av den häromdan, fy f-n vilket slit, och när jag skottat av hela bilen upptäckte jag
att båda framdäcken var helt tomma på luft, lite typiskt min otur.
nu måste jag få tag på 2 nya vinterdäck oxå :(
         


imorrn, lr ja senare idag är det dax för barnen att åka till logopeden igen,
de gör framsteg båda två
det går riktigt bra, Kevin e i princip klar.

sen på eftermiddagen ska jag ut och äta med mina arbetskamrater
och lite senare på kvällen så blir det bowling, tycker det är roligt att spela
men det var så längesen jag gjorde det så man lär ju åka på dyngstryk =)
men vad är det dom säger? det är inte att vinna som är det viktiga utan att man spelat väl ;)


det var nåt mer jag hade lust att skriva om här, men jag glömde bort det så
det får väl bli nån annan dag, nu ska jag krypa ner i min säng
och sova tills det är dax att vakna igen

"jag hatar alla inre organ"

Viktig skylt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0