igår var jag med River på ögon, de droppade i  ett medel i hans ögon så inte pupilen ska
dra ihop sig när man lyser i den, typ ett sätt att kolla hur det är med hans syn, men det gick utan problem
mjo visst gnällde han över dropparna, för dom svider
men annars skötte han sig riktigt bra, fick dock leda honom vart han skulle gå
eftersom hans syn var suddig.
men han har inget synfel
och hörseltestet nån månad tidigare visade att han hör bra.

ska snart göra mig en kopp pulverkaffe
det är ganska gott ändå, anledningen till att jag dricker pulverkaffe e
för min bryggare e cp och går bara att göra många kopar, och palla det
när man e själv.


Katten har slutat löpt, tycker det är konstigt för det höll
bara i sig typ en vecka, och det brukar ju vara längre tid.... lr?
skönt att slippa hennes mjolande från morgon till kväll dock =)

Kevin och River får vara hemma från dagis idag
som det ser ut så verkar det bli finväder idag, så
vi kanske går ut och hittar på nåt, vi var ju ute i förrgår och
åkte skridskor igen, Kevin fick åka först och sen fick River åka,
 och det gick ganska bra för bada kidsen med tanke på att det hade
 varit töväder dagen innan och snö som låg på isen, så isen var inte i bästa skick
men det var kul, barnens farbror var med oxå samt att vi hade tre hundar med oss

nu har jag inte tid att sitta här längre, dax att göra nåt. hej

ps, delar med mig av lite udda människor.
                   

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vi jobbade tillsammans en stund på RentAv i stan! =D

2009-02-27 @ 10:28:57
URL: http://sessansblogg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jo det är bra! Hur e de själv? Hittade din blogg av en slump. Vad pysslar du med för tiden? Kvar på RentAv?

2009-02-27 @ 21:09:48
URL: http://sessansblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

hahaha första bilden e ju du juh!! :D å bilden på ringen tykker jag e så jävla snygg!! vill ha den!! ungen i badet var ju faktisgt ganska söt å snubben i kanan e garanterat förlamad i dag!! scarification (stava?!) snubben haha jaa. hur snyggt blir d då han e gammal å skrynklig då?! space in waders (stava?!) bruttan måste ha en psykos å snubben i kistan garvar nog ganska rejält åt sina polare! jag menar kistan lär har kostat en hel del i onödan då den endå snart ska grävas ned utom synhåll för det mänskliga ögat!..

2009-02-27 @ 23:31:24
URL: http://fjuttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0