kallvatten är inte skönt när man duschar!

igår när jag skulle duscha så la varmvattnet av, fy f-n vad drygt det blev att duscha
trodde inte det skulle hända i ett hyreshus, men tydligen kan det bli så=)
får hoppas varmvattnet funkar bättre idag =) ska städa tvätta och vika tvätt
ska även testa göra en till kladdkaka, den förra räckte inte långt ;)

Idag ville inte River gå på dagis, men eftersom jag har möte på
dagis senare idag så tyckte jag det var lika bra, hade ju som känts dumt om
jag bara haft dom på dagis just under mötet
det var skönt väder ute nu på morgonen, så när jag kom hem efter dagis så
tog jag och sopade av bilen, kände mig rätt dum när jag stog och putsade på en bil som
jag ändå inte kör med...
men men det kommer ju underlätta nu på måndag när jag ska lämna in den på reparation.
hoppas bara mekanikern kan så det inte kommit något förhinder, vill ju kunna köra med
vulvan nån gång, så fort den e ok igen så ska jag börja slipa ner viss ytrost, och skatta och besikta=)

nä nu har jag inte tid med det här längre
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lääääääser =)

2009-02-19 @ 12:34:28
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0