jadu....

Måttligt less känner jag mig nu....
skulle ha lämnat in bilen för reparation idag,
men han som skulle meka den kunde inte den här måndagen heller,
och tydligen verkar han bara kunna meka på måndagar!?!

har dock en annan kille som vil åta sig jobbet
men det är ju så jäkla långt bort, men måste man så måste man.

nu har jag dessutom slarvat bort bilnyckeln :(
jag hade tre, men tappat två och den tredje kommer jag inte åt...
fan jag som aldrig tappat bort en nyckel i mitt liv, och nu tappar jag bort flera stycken
börjar tro att det ligger en förbannelse över bilen :S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



Gå in på min sida, du är utmanad!

2009-02-23 @ 19:55:22
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0