Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

igår lagade jag och barnen god mat, det blev spaghetti och köttfärssås med champinjoner till =) och till efterrätt blev det fruktmix i lag, supergott.
Mycket uppskattat av barnen

Vi var ute och åkte skridskor igår, River ville stanna hemma,
när jag sa till han att han inte fick stanna hemma själv så blev
han lite sur, men jag frågade om han ville vara hos brorsan och
Therese medans jag och Kevin var ut och åkte,
det tyckte han lät som en bra ide´
Kevin åkte riktigt bra, så det var lönande att köpa skridskorna åt honom:)
Emil (min bror) kom och tittade på oxå, han gav Kevin mycket beröm för sin åkning
Fritids kom dit när vi var på hockeyplan  så Kevin träffade några kompisar, bla sin kusin
16 minus var det ute, men det märktes inte på Kevin han var glad och lekte länge på plan
sen gick vi till bort till brorsan och therese och fikade.

idag har de varit en stund på dagis så jag passade på att tvätta och städa litegrann
sen när jag hämtat barnen från dagis så ville river leka ute (händer sällan på vintern)
så Kevin och River lekte själva ute en stund medans jag flyttade tvätt
sen gick jag oxå ut med hunden så vi lekte och kastade snöbollar åt henne

finns inget mer att skriva om just nu, eller jo det finns det, men jag orkar inte:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0