Endorfinöverskott

Den här dagen har varit riktigt jäkla bra, känner mig väldigt glad
jag var på möte på dagis ang Kevins utveckling idag,
det var väldigt mycket beröm som östes över honom, han gör väldigt snabba framsteg
i både tal och komunikation med andra barn, han ska fortfarande göra en massa hemövningar och så
men han ska inte gå hos logoped något mer =)

på eftermidddagen har vi lagat lasagne till middag och bakat en til kladdkaka
till efterrätt idag igen, tyvärr blev den itne lika bra idag, hade två kakor i ugnen
på samma tid som en, och det ville sig inte riktigt.

barnen tyckte om den, men sen fick jag besök som oxå fick smaka
de verkade tyvärr inte lika förtjusta i den:(
men men, får prova göra en igen sen, e som sagt ingen duktig bagare men
jag försöker iaf och det är väl det väsentliga?

andra besöket jag fick blev oxå bjuden på kakan och den personen tyckte den var riktigt god
så det är väl som de säger, smaken e som baken.... delad=)

Jag är jätteglad idag =)
men anledningen till det tänker jag varken säga eller skriva hahaha nananana nana na
så nu på kvällen känner jag mig riktigt tokglad
längesen man kände så, e typ hög på kroppens endorfin

Läste bumbibjörnarna för barnen ikväll, den boken tyckte dom om,
de följde med riktigt bra i boken båda barnen, och efteråt pratade de mycket om
Grymlingarna och de hoppande bumbibjörnarna =)

nu ska jag försöka gå och lägga mig för att få lite sömn i mina ögon
men jag känner mig så uppåt att jag tror jag kommer ha svårt att somna =)

om ni känner att ni har dåligt liv och vill läsa om andra människors ödesdigra misstag så har
jag en suverän sida åt er, dock på engelska men ändå... den e helt klart läsvärd
fnissade mycket för mig själv ;) www.fmylife.com

godnatt gott folk,
sovgott
det tänker jag göra!

Kommentarer
Postat av: Bempa

Annars så har jag en jävligt bra ide för er som inte orkar läsa på engelska på www.fmylife.com .. sök på fmylife på google och sen trycker ni på översätt den här sidan på siadan av länken.. hockus pockus SVENSKA // De kan bara vara bempa

2009-02-20 @ 01:41:17
Postat av: Zabine

hihihi... JAg vet.. nananananananananan :D Jooo jocke den va super god!!!! :D

2009-02-20 @ 12:43:09
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0