Bowlingkväll

Idag köpte jag en ny koppling till bilen, så nu ska jag fixa till däcken så jag kan bogsera upp bilen till han som ska meka dit kopplingen, sen ska det bara dit med nya bromsvajrar, sen bör bilen vara ok för besiktning.

jag har nyss gjort mig iordning för att gå ut och äta, ska iväg med några arbetskamrater och käka pizza
för att senare gå  och spela bowling, tror det kommer bli en höjdarkväll

Grabbarna var till logoped iag, och för K flyter det på, som det verkade så behöver han inget
mer logopedmöte, Det har släppt mer för R oxå, men han kommer gå hos logoped ett tag till.

nä nu är det dax att putsa på det sista, ska snart hämta folk i den skruttiga men fullt
funktionsdugliga sjuförtin (volvo740)
haha den skramlar och smäller när den e kall, men så fort den e varm så går den
bättre än en klocka.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0