skriva lr inte skriva, det är frågan

Vet inte vad jag ska skriva här idag, man får ju tänka sig lite för vad man skriver har jag upptäckt :/
kanske ska göra en längre paus i mitt bloggande, vi får se vad som händer och sker.

sitter iaf och vänar på att köra hem folk från krogen snart, e riktigt trött, har jobbat kväll, dock gick det bra ikväll, det flyter oftast på på jobbet när jag och m jobbar, lyssnar på ultimathule på stereon, folk får fan tycka vad dom vill om den gruppen rasister bla bla, skiter i deras åsikt, tycker musiken är bra

jag kämpar fortfarande på mot röksuget, det är egentligen inga problem nu, men det finns dagar då jag måste spraya ordentligt med sonnic medans andra kan jag klara mig på 2 sprutt

har på känn att den här veckan som följer kommer bli jäkligt bra,
får hoppas min känsla säger rätt ;)

nä nu ska jag gå och kolla kylen om jag har nåt ätbart, sen blir det att vänta på folket som ska hem =)

hare


Kommentarer
Postat av: Åsa

skriva det är svaret! klart du ska skriva.. jag sitter ju här visserligen i samma stad men vi ses inte alltför ofta MEN jag undrar ändå vad du gör, hur då mår och hur allt går.. Därav är det lätt att klicka sig in på din blogg och på lite snabb update då och då! så blogga meeeeeeer! KRAM från lillsprätt.. och du hur jag ska få till mitt svensson liv det har jag ett riktigt bra svar på men det berättar jag personligen nästan gång vi ses!

2008-11-09 @ 16:21:11
URL: http://malvamamms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0