Hahaha kontaktannons på nätet, finns ju diverse folk

Jag är en pojke på snart 18 år som gillar prommenader i månskenet
 och mysiga hemmakvällar.
Jag söker dig som är tjej/kvinna som inte pratar, så länge
du inte blir tilltalad. Du ska även ha en förkärlek för att
diska, tvätta kläder, städa och laga mat. Du ska inte ha
några övriga intressen förutom de jag just nämde. Du ska
absolut inte gilla att titta på andra killar, men om du
ändå skulle göra det så ska du vara beredd på att
ta en redig örfil.
Du ska vara beredd på att alltid i alla lägen ställa
upp på att ha sex, även när du själv inte är sugen på det.
 Det är viktigt att du ställer upp för mig en sådan gång,
 annars binder jag fast dig och har sex ändå.
Just det, höll på att glömma en grej. Att utséendet inte
 har någon betydelse är en klysha som de flesta drar till
 med för att verka duktiga och smarta,
 men de backar sällan upp den. Jag är ingen sådan
 falsk person så jag kan säga stolt och rak att jag verkligen
 bryr mig om utséendet.
Du ska ha stora bröst (minst D), du ska vara smal, du ska ha
en fyllig stjärt (inget slappt skit som sladdrar
när man slår på den), blåa ögon är ett självklart
krav och du ska även ha blont hår.

Känner du dig träffad? Är just du denna tjej/kvinna jag söker?
I sånt fall, var inte rädd att ta kontakt med mig via
personligt meddelande eller gästboken!

Puss och kram.
/Världen mest älskvärda man



Kommentarer
Postat av: Mamma

gud så dumt, fan den nappade jag nästan på

2008-11-12 @ 12:12:43
Postat av: Anonym

hahahhahahahah fan de va ju bra ju

2008-11-12 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0