Sårad och jävligt besviken




Det är trist när ens vänner sviker en, trodde aldrig att det skulle bli så som det är nu, men ni har bara er själv att skylla.
ena polaren var en sån som man ställer upp för i vått och torrt för, en sån man kan ta en kula för.... tyvärr visade det sig
att den människan inte hade likadana tankar om mig, för då hade den inte gjort så.

Den andra vännen betydde oxå mycket, vi har haft mycket kul ihop, men även denna svek.
jag känner inte att jag har ett behov av vänner som har rövknullat mig mentalt på det viset
så därför har jag avslutat min vänskap med dem båda.
vet inte ens om de bryr sig om det... tror inte de riktigt förstått hur illa de sårat mig

Men men dom är borta ur mitt liv nu och det finns bättre vänner. jag har ju några vänner kvar iaf som jag vet alltid kommer stå vid min sida och jag vid deras.

känner mig väldigt glad och jag är tacksam att jag fick veta... för nu vet jag att dessa människor inte är att lita på.
får hoppas bara att de inte behandlar sina andra vänner som de behandlat mig.

Är för övrigt på mycket bra humör, fick veta att en person snart kommer upp och hälsar på
det kommer bli kul.

jobbar mycket just nu, men jag ska inte klaga, är glad att jag har ett jobb som ger
mat på bordet och kläder på kroppen.
Idag hade jag och barnen en myseftermiddag/kväll. vi åt pizza och tittade på yakari (barnfilm)
och senare åt vi bullar och drack saft. och slutligen hade vi en sagostund innan "bompa"
började, och nu sover de båda så sött.


Kommentarer
Postat av: Becca

det är alltid tråkigt att tro de vänner man har närmast inte är dom man trodde var.. men jocke poke, jag e din vän,, hihihih din skånska vän =) Ler Va stark vännen.. det finns bättre människor..

2008-07-15 @ 22:04:17
URL: http://mebecca.blogg.se/
Postat av: Becca

hahaha klart, dansen e gott som vår redan ..

2008-07-15 @ 22:23:58
URL: http://mebecca.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, vet hur det är... men det finns många bra och lojala människor här på jorden, tappa inte hopper! =)

2008-07-16 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0