Semester uppföljning

Orkade inte skriva igår om allt som hände igår så det får bli idag istället:)
igår fortsatte barnen och jag våran minisemester, vi tog bilen och åkte upp till stocklunda
för att hälsa på Lina och hennes barn, synd bara att Moa inte var hemma.
Kevin och River tyckte det var jätteskoj att träffa sina gamla vänner.

de hoppade studsmatta, gungade och busade med barnen, vi var även
ut på en kaninjakt ute på ängarna (kaninerna hade rymt) det tyckte alla barnen var roligt.
sen blev det lunch och lite senare så fikade vi. och när vi var klara där så åkte vi
till mia och stig och kikade på nyfödda lamm, Kevin och River fick vara med och flaskmata
lammen, vilket var väldigt uppskattat hos dem båda.
på vägen hem tog energin slut på de små liven och de somnade sött=)

Idag fortsatte sista dagen på minisemestern.
vi har varit ute och plockat lite vinbär, de svarta är redan mogna.
sen var vi ute på gården och lekte en stund.
Långpromenad i skogen med Nikki och barnen hann vi oxå med.
när det blev dax för "bompa" på kvällen så somnade River efter 10 min och Kevin efter 20min.

Kevin och River känner sig nöjda med de här 3 dagarnas semester och
jag är så glad över att fått tillbringat den tiden med dem, det har hänt så mycket
och barnen riktigt lyser med en annan energi, tror det var välbehövligt för dem att få hitta på
så mycket, att verkligen få känna sig lediga och fria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0