Kaffebryggare

Min kaffebryggare har gått i pension efter många års troget puttrande.
det var faktiskt en riktigt bra bryggare som bryggde kaffe på nolltid och gott blev det
men jag antar att 5-7 års bryggande till slut tar ut sin rätt,
när jag och mitt x bodde ihop så stog bryggaren på från tidiga morgonen till sena kvällen....
vi drack väldigt mycket kaffe på den tiden.
men nu har bryggaren  som sagt dött och jag har köpt en liten fjant som
inte alls brygger lika fort eller har samma goda smak som den förra.
ska försöka leta efter en likadan, men det kan bli svårt eftersom den är så gammal,
den har nog gått ur lager.




Visdomsord:

Pengar kan inte köpa dig vänner, men de gör dina fiender betydligt hövligare.

Okänd tänkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0